Dobré správy nestarnú

Pozrite si archív noviniek zo života našej agentúry.

Hľadáme accounta!

Ak máš skúsenosti s prácou accounta v reklamnej agentúre, ozvi sa nám na lukacova@istropolitana.sk.

Budeš pracovať len pre jedného klienta a v úplne super kolektíve! 

Hľadáme accounta!

Ak máš skúsenosti s prácou accounta v reklamnej agentúre, ozvi sa nám na lukacova@istropolitana.sk.

Budeš pracovať len pre jedného klienta a v úplne super kolektíve! 

Hľadá sa Art Director

15. 01. 2017

Ak máš zmysel pre detail, trpezlivosť s klientami a portfólio plné kreatívnych prác, pošli svoje CV na job@istropolitana.sk.

Hľadá sa Art Director

15. 01. 2017

Ak máš zmysel pre detail, trpezlivosť s klientami a portfólio plné kreatívnych prác, pošli svoje CV na job@istropolitana.sk.

Istropolitana opäť bronzová!

25. 11. 2016

Aj v roku 2016 sa podarilo Istropolitane bodovať v súťaži efektivity Effie. Za prácu pre klienta VÚB banka sme dostali ocenenie Bronzová Effie. 

Istropolitana opäť bronzová!

25. 11. 2016

Aj v roku 2016 sa podarilo Istropolitane bodovať v súťaži efektivity Effie. Za prácu pre klienta VÚB banka sme dostali ocenenie Bronzová Effie. 

NOVÉ KLINCE DO POLIČKY

15. 05. 2015

Aj tento rok sme si zaplnili už plné police v agentúre novým sklom.Z festivalu kreativity Zlatý klinec 2015 sme si odniesli päť špicatých trofejí. Za práce pre klientov Peugeot, Magna deti v núdzi...

NOVÉ KLINCE DO POLIČKY

15. 05. 2015

Aj tento rok sme si zaplnili už plné police v agentúre novým sklom. Z festivalu kreativity Zlatý klinec 2015 sme si odniesli päť špicatých trofejí. Za práce pre klientov Peugeot, Magna deti v núdzi, Kníhkupectvo KK Bagala a Kaktus Bike. Ďakujeme klientom aj sebe :)

Effíha!

20. 11. 2014

Istropolitana aj tento rok bodovala v súťaži efektivity Effie. Získali sme dva shortlisty a jeden z nich, za prácu pre klienta VÚB banka, sme premenili na ocenenie Bronzová Effie!

Effíha!

20. 11. 2014

Istropolitana aj tento rok bodovala v súťaži efektivity Effie. Získali sme dva shortlisty a jeden z nich, za prácu pre klienta VÚB banka, sme premenili na ocenenie Bronzová Effie!

Zlatý klinec opäť zlatý

02. 06. 2014

Zlatý klinec bol pre nás opäť zlatý, tento rok dvojnásobne zlatý. Do našej „klincovej“ zbierky po minuloročnej žatve pribudlo ďalších päť kúskov. 

Zlatý klinec opäť zlatý

02. 06. 2014

Zlatý klinec bol pre nás opäť zlatý, tento rok dvojnásobne zlatý. Do našej „klincovej“ zbierky po minuloročnej žatve pribudlo ďalších päť kúskov. Dva zlaté klince nám vybojoval Peter Sagan so svojím parkovacím videom pre Citroën v kategórii Film a v kategórii Kreativita v PR. A až tri klince, dva bronzové a jeden strieborný, vybojoval digitálny citylight pre Peugeot. Bodoval aj Zlatý Bažant v kategórii Kampaň, aj keď tento rok na klinec nedosiahol. Možno nabudúce...Fotky si pozrite tu.

Krízonómia slovenského spotrebiteľa

02. 04. 2014

O tom, aké trendy v životnom štýle a spotrebe priniesla kríza, hovoril náš hlavný stratég Pavol Minár na nedávnej konferencii Doing Business in Slovakia.

Krízonómia slovenského spotrebiteľa

02. 04. 2014

O tom, aké trendy v životnom štýle a spotrebe priniesla kríza, hovoril náš hlavný stratég Pavol Minár na nedávnej konferencii Doing Business in Slovakia. Prednáška je inšpiráciou pre každého marketéra, podnikateľa a kohokoľvek, kto má záujem osloviť súčasného spotrebiteľa. Video z konferencie aj s prezentáciou si môžete pozrieť tu.

Istropolitana Ogilvy je Superbrand

31. 03. 2014

Tak rozhodol Business Brand Council, ktorý udelil našej agentúre ocenenie Slovak Business Superbrands Award 2014. 

Istropolitana Ogilvy je Superbrand

31. 03. 2014

Tak rozhodol Business Brand Council, ktorý udelil našej agentúre ocenenie Slovak Business Superbrands Award 2014. Cena je udeľovaná najlepším B2B spoločnostiam pôsobiacim na Slovensku. Pridali sme sa tak k veľkým značkám ako Orange, Tatra banka, ČSOB, Rádio Expres, Avis, Zentiva a iné. O udelení Business Superbrands Award rozhodujú najuznávanejší odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. 

ZLATÁ PECKA ZA "tu a teraz"

28. 02. 2014

Naša kampaň „Tu a teraz“ pre charitatívnu organizáciu Magna Deti v núdzi získala zlato na českej kreatívnej súťaži Metro Zlatá pecka.

ZLATÁ PECKA ZA "tu a teraz"

28. 02. 2014

Naša kampaň „Tu a teraz“ pre charitatívnu organizáciu Magna Deti v núdzi získala zlato na českej kreatívnej súťaži Metro Zlatá pecka. Kampaň motivovala letargických Slovákov k pomoci v ďalekých krajinách tým, že im v „priamom prenose“ ukázala, aká je ich pomoc dôležitá. Ukázala im, že aj zo svojich obývačiek môžu zachrániť detské životy v ďalekej Afrike. Okrem zlata sme získali aj shortlist za prácu „Sagan Parking“ pre klienta Citroën Slovensko.

Istropolitana o tri priečky lepšia!

27. 11. 2013

V súťaži Agentúra roka 2013, ktorú každoročne vyhlasuje mesačník Stratégie spolu s KRAS-om, sa Istropolitana Ogilvy umiestnila na 2. mieste. 

Istropolitana o tri priečky lepšia!

27. 11. 2013

V súťaži Agentúra roka 2013, ktorú každoročne vyhlasuje mesačník Stratégie spolu s KRAS-om, sa Istropolitana Ogilvy umiestnila na 2. mieste. Polepšila si tak o 3 priečky v porovnaní s rokom 2012. Znamená to, že už štrnásty rok sa drží v TOP 5 reklamných agentúr na Slovensku.

Parkujúci Sagan má druhé zlato

27. 11. 2013

Práca „Sagan parking“ pre klienta Citroën Slovensko bola ocenená Zlatou Effie na tohtoročnej národnej súťaži efektivity v reklamnej tvorbe. 

Parkujúci Sagan má druhé zlato

27. 11. 2013

Práca „Sagan parking“ pre klienta Citroën Slovensko bola ocenená Zlatou Effie na tohtoročnej národnej súťaži efektivity v reklamnej tvorbe. Dve poroty nakoniec rozhodli o tom, že práca bola „mimoriadnym marketingovým počinom“ a dôkazom toho, že „celebritný marketing na Slovensku funguje“. Okrem tejto práce sme získali aj 3 shortlisty pre klientov VÚB, Magna a Kunsthalle Žilina.

Náš Sagan má Zlatý bubon!

12. 10. 2013

Máme zlato na Golden Drum! Práca Sagan Parking on Citroën získala na kreatívnom festivale v Portoroži najvyššie ocenenie v kategórii PR.

Náš Sagan má Zlatý bubon!

12. 10. 2013

Máme zlato na Golden Drum! Práca Sagan Parking on Citroën získala na kreatívnom festivale v Portoroži najvyššie ocenenie v kategórii PR. Virálne video s viac ako 2 miliónmi videní a mediálnou hodnotou blížiacou sa k pol miliónu eur pri nulovom mediálnom rozpočte boli základnými atribútmi tohto projektu. Vďaka patrí najmä odvážnemu klientovi a tiež všetkým, ktorí sa na tomto úspechu podieľali. 

Vyhrali sme TREND kampaň roka

12. 06. 2013

Po žatve klincov sme zožali ďalší úspech. Trend kampaňou roka 2013  sa stalo "Slovensko dávno svetové" - kampaň pre nášho klienta Zlatý bažant. 

Vyhrali sme TREND kampaň roka

12. 06. 2013

Po žatve klincov sme zožali ďalší úspech. Trend kampaňou roka 2013  sa stalo "Slovensko dávno svetové" - kampaň pre nášho klienta Zlatý bažant. Poďakovnie patrí klientovi Heineken, kreatívcom z tímu Rada Olosa a Braňa Bezáka, ako aj úžasným accountom z Bažant tímu.

NA ZLATOM KLINCI AGENTÚROU VEČERA

27. 05. 2013

V piatok sme si to na Zlatom Klinci poriadne vychutnali. Získali sme ocenenie Agentúra večera s tromi bronzovými, štyrmi striebornými a jedným zlatým klincom. 

NA ZLATOM KLINCI AGENTÚROU VEČERA

27. 05. 2013

V piatok sme si to na Zlatom Klinci poriadne vychutnali. Získali sme ocenenie Agentúra večera s troma bronzovými, štyrmi striebornými a jedným zlatým klincom. Rado Olos dostal sošku Filipa za výnimočný kreatívny počin a dlhodobý prínos v reklame. Odniesli sme si aj 1. miesto v súťaži Young Lions v kategórii Cyber a naša Zaraguza v kategórii Print. Zaraguza sa stala aj najkreatívnejšou digitálnou agentúrou s dvoma zlatými a dvoma bronzovými klincami. 

EFFIE opäť V ISTROPOLITANA OGILVY

13. 11. 2012

Mať každý rok EFFIE za kampaň pre Zlatý Bažant je také istropolitanovské. Máme bronz za kampaň Svet a Slováci. 

EFFIE opäť V ISTROPOLITANA OGILVY

13. 11. 2012

Mať každý rok EFFIE za kampaň pre Zlatý Bažant je také istropolitanovské. Máme bronz za kampaň Svet a Slováci. Okrem toho dva shortlisty za kampaň Slovensko je Zvolenský pre Senoble Central Europe a za kampaň Flexipôžička s nízkymi splátkami pre klienta VÚB.

Zlato a striebro na Golden Hammer

11. 06. 2012

Naše klince z posledného Zlatého klinca môžeme konečne zabiť do steny, a to zlatým a strieborným kladivom, 

Zlato a striebro na Golden Hammer

11. 06. 2012

Naše klince z posledného Zlatého klinca môžeme konečne zabiť do steny, a to zlatým a strieborným kladivom, ktoré sme získali na medzinárodnom reklamnom festivale Golden Hammer za TV spot Svet a Slováci a sériu rozhlasových reklám Maľby pre Nadáciu VÚB. Navyše, naša sieť Ogilvy bola na festivale vyhlásená za Sieť roka.

Kam dáme tie Zlaté klince?

21. 05. 2012

Police sú už plné, ale niečo sa ešte zmestí. Na Zlatom klinci sme sa opäť ukázali v plnej sile. 

Kam dáme tie Zlaté klince?

21. 05. 2012

Police sú už plné, ale niečo sa ešte zmestí. Na Zlatom klinci sme sa opäť ukázali v plnej sile. Spolu až 6 klincov – 1 zlatý, 1 strieborný, 4 bronzové a 2 shortlisty. Tri klince sme získali za práce pre klienta VÚB, dva pre Zlatý Bažant a jeden klinec za našu outlookovskú PF-ku.

Archív noviniek

Dobré správy nestarnú

Archív noviniek

Kontakt
Martinčekova 17
tel.: +421-2-582 441 55
fax: +421-2-582 441 54
istropolitana@istropolitana.sk
Kariéra
job@istropolitana.sk
New Business
newbiz@istropolitana.sk
Istropolitana Ogilvy